Geten

Idag slutade vi en halvtimme tidigare på enegelskan, för vi hade ett test. :P När jag kom hem efter skolan satte jag mig vid datan en stund, sen hängde jag upp tvätten och satte på en till tvättmaskin. Sen satte jag på avsnitt ett av sesong 2 av Gossip girl. Jag somnade och vaknade 20 minuter senare av min klocka. När jag kom ner för trappan stamplade Jimmy in genom dörren. Jag gick över och handlade lite mat och började laga lite så småningom. Hannah kom med kvart över fem bussen till mig och vi käkade på en gång. Något fel var det med Hannah, babblar hela tiden och fjantar sig^^ Haha! :P Snart ska vi åka på träning, är faktiskt taggad :D
-Hejsan!


Kommentarer
Kommenterat av: Geten

Haha snygg rubrik.. och jag längtar också tills jag får spela igen! ;)

2008-10-13 @ 21:53:36
Kommenterat av: Jessika

Möhöhö! :P


Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback