Gårdagen blev en händelse

Igår hade jag spanska prov, det gick fakstiskt ganska bra. Det säger nu innan jag har fått resultatet! Kommer säkert bli mycket sämre än vad jag tror. :P Efter skolan fick jag Aspen att komma till danderydsberg. Det var lite problem, men hon kom tillslut! ;) Vi åkte då till trädgårdsvägen och gick därifrån hem till mig och käkade lite flingor :) Sen bestämde vi att hon skulle sova och äta hemma hos mig! Vi tog moppen och åkte hem till henne och hämtade hennes grejer och åkte därefter hem till mig igen för att äta. När vi åkte hem till mig igen var det en bil som blinkade på mig, jag trodde det vara en civilpolis som skulle stanna mig. Jag körde in på willys (ville inte köra in till mig så pappa kunde sen det:P) hon körde och ställde sig bredvid mig och ropade, "Du syns inte, du syns inte". Haha, berättade det för pappa och han sa att han skule fixa min lampa, som då var problemet. Det har gått sänder utan att jag har märkt det! :P Det var så roligt, för hon hade världen dialekt också! XD Under kvällen hade vi smsat med Jonte och vi hade kommit överens om att vi skulle träffas senare på kvällen. Vid halv tio skulle vi vara vid tennistältet för att möta Jonte, Fredrik och Johan. Precis när Asp och jag kom utanför dörren började det ösregna och jag hittade inte mitt paraply så Aspen fick en påsen för håret och jag hade ingenting. Var ju tvungen att släpa på cykeln. När vi var framme vi tennistältet var de inte där, så vi gic och satte oss i en lekstuga och väntade i tio minuter ungefär. Johan hade ett paraply med sig, men delade inte med sig! Snålis:P Vi skyndade oss till Alsen, men det spelade iof ingen roll, eftersom vi redan var helt genomblöta. :P Hemma hos Alsen hade vi det bara mysigt, vi pratade och umgicks :) Johan gick hem vid kvart i tolv, Fredrik gick hem en timme senare ungefär. Jonte, Aspen, Alsen och jag satte oss vid den bärbara datan och kollade på bilder från både balen och klassresan. Bilder jag inte sett förut, fy va ful jag var! Det är ju pinsamt! :P Jonte gick hem en halvtimme innan mig och Asp, som gick hem vid kvart i tre. När vi började gå därifrån började jag känna av min höft igen :/ Men det försvann under vägen hem :) På vägen hem mötte vi en kille, som var 25. Han såg ut att var 17 jag lovar! :P Fyfarao för honom. En pedofil/våldtäksman jag ovar. Han sa att han tckte vi var fina och frågade efter våra nummer, jag gav ett falskt och han gick på det. Haha! Sancak o att han var lagom full, påväge hem från tegel! :P Vi var väl hemma och uppe i mitt rum vid tjugo över tre och då satte vi på en film, step up 2. Jag somnade mitt under filmen. Aspen somnade väl vid fem ungeför och sen vaknade vi vid elva imorse och vi låg bara och segade oss tills två tror jag. Då skjutsade jag hem henne och Madde kom till mig och vi åkte till täby centrum för att kolla lite. Ingen hittade någonting, hade ändå inte kunnat köpa någonting, eftersom Fille hade snott mina pengar och Maddy hade sina hemma. Vi träffade Aronson, vi pratade lite med henne sen åkte vi hem till Mady, dör han vi inte vara länge tills pappa ringde och sa att jag var tvungen att komma hem och hälsa på Alex. Vi åkte först till Willys och handlade till bullarna, som vi håller på att göra just nu! :) Sen åkte vi hem till Mady och började baka och kollade lite på tv. 

Kommentarer
Kommenterat av: aspen

hahahaha :P fan vad han var läskig :P

2008-10-04 @ 17:39:53

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback