En kylig höstdag

Idag hade vi bara fyra lektioner, jobbiga men slutade vid två så det var skönt! :) Efter skolan gick jag till busshållsplatsen, där väntade jag själv i en halvtimme ungefär! Fy va tråkigt det var! :/ När jag sedan hoppade på bussen och kom till Malla klev jag av och gick på 520, som precis kom efter. Jag chansade påatt den skulle gå upp i Viby och tur som jag har gjorde den det! ;) När jag kom hem till Bomans pratade jag lite med Hannah, som precis hade kommit hem från sjukhuset. Doktorn vet itne exakt vad det är hon fick. :/ Sen somnade Hannah och jag och Ida gick ut och fixade lite i förådet. Vi tog ut alla pinnar från studsmattan och la dem på altanen. Sen tog vi ut brädorna till våningsängen och Helie hjälpte oss bära in dem i hallen. Ida och jag hjälptes åt att bära in alla pinnar och lägga dem ordentligt i lådan på golvet. Nu kan man faktiskt komma in i förådet! ;) Sen gick jag in och Ida surade för att jag inte ville spela med henne. Jag och Helie satt och åt godaste kanelbullarna :D Sen hjälpte jag henne att tvätta av plankorna till loftsängen. Jag hann inte vara med när de satte upp den för ajg ahde en tid att passa. Det var nämligen så att Mady ska sova hos mig inatt och vi åt middag tilsammans. Vi åt ungspannkaka. Suupergott! :D 
Nu ska vi snart hoppa in i bastun. Skööönt! :D "we like it"
-Hejhejhej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback