Emelie Hallin

Emelie Hallin jag älskar dig! Även våra stunder. Ja, vad ska man säga? Syskon bråka ju hela tiden och vi är ju mer än syskon! :) Mitt hjärta fungerar inte utan dig. Vill inte se dig ledsen p.g.a allt som händer i din vardag både där och här. På något sätt måste det lösa sig. Vi måste hjälpas åt! Ja, åtminstone här. Du måste ge det tid, tid att läka från allt! Det ska nog blev bättre ska du se. Något som tyder på kärlek är att jag saknar dig när vi har bråkat, eller "drygat". Alltså hur skulle jag då kunna släppa taget om dig? Nej, det går inte.. :) Dina knasiga ord, dina lustiga saker du göra som jag skäms över glöms snabbt bort för att det är ju DU! Jag blir så glad när jag ser dig le och skratta.
-You make me happy sweetie! Om jag gör dig illa skulle du gå då? Eller skulle du stå kvar vid min sida? Jag vill att du aldrig ska släppa mig vad jag än säger eller gör mot dig! Jag ber dig, håll mig kvar i ditt hjärta. "Cause I Need You!"

Allt detta kommer rakt från hjärtat, ingen dikt från google eller något. "Allt eller ingen!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback