Duktiga flickor som sprang 5 km

Det var Leken och jag som orienterade tillsammans. Madi och Therese gick tillsammans. Det gick bra för mig och leken. Vi tog alla med, men vid sjuan tappade vi bort oss lite. Det var faktiskt mitt fel, jag hade inte riktigt koll på var vi var på kartan. Vi var inne i skogen och irrade runt, men sen kom jag på vart vi var och vi var tvungna att springa tillbaka och ta sjuan. När vi var påväg mot den mötte vi Therese och Madi. Vi var tvungna att sringa ikapp och förbi dem, för vi startade tidigare än dem! Vi slösade ungefär en kvart på sjuan. Klantigt :/ Vi kom iallafall in före dem, så det var bra! =) De hade gått runt och letat länge efter åttan, men hittade den aldrig och var tvungna att strunta i den. Jimmy körde förbi oss och hämtade mig och leken på rinkeby norra och körde oss hem till Leken. Det var perfekt, eftersom han skulle vara på ett jobb precis bredvid. Vi åt mat och tog en skön dusch.
-Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback