Dagen

Efter skolan åkte leken och jag hem till mig för att hämta lite pengar, sen tog vi min cykel till henne för att hon skulle hämta sitt csn-kort. Då började hon och hennes mamma storbråka! Stod utanför och väntade med cykeln. Hon kom ut efter tio minuter ungefär och var jättearg! Vi cyklade till rösjvägen och stälde vykeln där. Vi var precis i tid, för bussen kom två minuter senare. När vi var framme vis sergel var det världens kö, 20 pers i varje kö för att ta ut biljetter. Vi stod i kön en kvart ungefär, gick fortare än vad jag trodde. Vi gick därefter och åt middag på Sandy´s, det blev en wrap var ;) Gott! :) Sen köpte vi lite godis och gick in i salongen. Vi tittade på Mirrors
Handling:(Varje spegel gömmer en hemlighet. Den gastkramande thrillern MIRRORS handlar om polisen Ben Carson som tvingas lämna sin tjänst efter en olycka. Han tar jobb som nattvakt på ett varuhus vars speglar visar sig dölja en hemsk hemlighet.)
Den var ganska bra, men slutet söög!:P

Vi åkte komunalt hem och hoppade av på rösjövägen för att hämta min cykel. Väl hemma satte jag på datorn och tvn. Bloggade vid datan och kollade på genaratin fett. haha! xD

När mitt program är slut ska jag ner och duscha och hoppa i duschen. Jag mååste sova direkt efter för jag har världens huvudvärk, tror att den kommer från nacken och för att jag inte har sovit bra på sistone! Hoppas den försvinner imorn!
-Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback