A Crazy Time

Idag gick jag upp halv nio, fixade mig iordning och gick till bussen. Hannah tog samma buss som mig och vi bestämde att vi skulle ta samme hem också;) Men så blev det inte, för hon smsade mig och sa att hon hade spytt i skolan och skulle åka hem. :/ Jag gick hela dagen i skolan och åkte sedan buss hem till Bomans. Vågade inte gå upp till Hannah och fråga hur hon mådde, för Helie sa att hon sov. Jag lät henne sova och satte mig inne i Emelies rum och tittade på tv. Sen kom Helie in i Emelies rum och sa att vi skulle åka till näsströms, för det hade mat i överflöd! :P Det blev chiliconcarne :D Gott! :) Hannah lämnade vi hemma, kanske inte var så bra att hon var där och mådde dåligt! :P Det blev äppelpaj med vaniljsås till efterrätt, smaskens! ;) Uder kaffet ringer Hannah gråtande till Pekka och säger att hon är magkramper och undrar om hon kan ta ett piller eller så. Vi bestämde då att vi skulle åka hem och se hur det var med henne. Hannah är det den person som gråter om det inte är riiiiktigt illa! :/ Helie och Pekka åkte in med henne till akuten. Ida blev jätteledsen och gråt när de tog henne ut till bilen. Ida och jag åt lite gurka och yoghurt. Sen gick vi och borstade tänderna och la oss i Helie och Pekkas säng och kollade lite på skönheten och odjuret. Vid tio var jag tvungen att gå ner för jag skulle kolla på enn program som heter generation fett tror jag! Ida ville inte ligga där uppe själv så hon fick följa med och lägga sig i soffan nere med mig. Pappa kom och hämtade mig vid halv elva. Ida blev ledsen och ville att jag skulle stanna, men jag var tvungen att sova hemma för jag behöver kläder och allt till imorgon, eftersom jag ska till skolan. Nu måste jag gå och läga mig så jag inte somnar i skolan imorgon.

Juste en gullig sak som ida gjorde när hon och jag satt i köket och åt lite var att hon skrev såhär på en tidning: Det<3är<3synd>3om<3Hannah<3 och jag älskar Hannah, Jessika och Emelie och massa sådanna olika saker. Sötaste busungen Ida!! :)<3

Har smsat lite med Helie nu och hon säger att Hannah har fått morfin för att lugna kramperna och att hon har fått ultraljud. Mer vet jag inte just nu. Jag bad henne smsa när de vet mer.
-Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback