Träning

Idag när jag kom hem gick jag och la mig direkt! :) fast det blev abra tjugo minuter för sen kom Emelie hem till mig och vi gick över och handlade middag. Det blev nudlar :P Sen åkte vi på träning. Jag och Sara stod i mål, det var en rolig träning. Efter träningen bad Ida och Sara Emelie om hon kunde låsa in dem. Hon gjorde det, men sen när hon skulle försöka få ut dem igen så funkade inte koden! Hannah, andra sara, jag och Malin försökte, men låset vägrade öppna sig. Katrin tog på sig att skruva upp dörren på andra sidan och tillslut kom de ut därifrån :)
  -Haha!
Emelie och jag fick skjuts hem av Malin. Emelie packade sina grejer, sen kom pappa och hämtade oss.
Nu ska vi dricka smoothie och titta på en film. Myys! :)
-Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback