Töööööntar!

Idag efter skolan gick jag snabbt mot bussarna, jag missade 627 med en minut, sen gick jag snabbt till 607 och den missade jag med en sekund. Jävla busschafför, han såg säkert mig när jag sprang! :@ Så jag fick vänta i en kvart på nästa buss och Emelie hoppade på på edsbergsskolan. Vi åkte till strandvägen och tog 525 därifrån. Vi hoppade av på pukvägen och när vi kom hem ville Helie prata med Emelie och mig i köket. Det samtalet pratade vi om hela kvällen sedan. Ippe kom hem med Ida vid fyra kanske. Jag satt vid datan i en timme kanske och pluggade lite historia, sen satte jag mig och pluggade matte. Jag hann faktiskt inte plugga sam, jag fattade ändå inte hur man skulle göra? Ingen orkade heller förklara för mig så jag förstod så jag sket i den!!! Nu är Emelie hemma hos mig och vi ska straxt hoppa i säng.
-Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback