Skolan

Här sitter jag i skolan och väntar på att matten ska börja! Eftersom jag har var sjuk så ligger jag lite efter och måste jobba ikapp denna lektion. Nästa vecka är det prov och jag måste få bra på det! Idag efter skolan idag ska Leken och jag åka skridskor, men det finns typ ingen allmännåkning.. Hennes pappa skulle kolla runt lite till, men tror inte att det blir så:P Sen ikväll ska jag äta hos henne, sen ska vi hem till mig och kolla på High school musical, saw 5 och sen sova ;D
Nu ska jag gå till matten
-Hejsan!

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

solna ishall har :D mohaha

Kommenterat av: Anonym

solna ishall har :D mohaha

2008-11-13 @ 16:28:36
URL: http://daniellaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback