sjuk

Jag vaknade klockan sex imorse för att jag inte kunde andas. Jag var tvungen att gå upp och snyta mig, det blev inte bättre alls! Jag tog med mig papper in till min säng. Jag kunde inte somna om förens vid sju en stund annan jag vaknade av Emelie alarmklocka vid halv åtta. Vid åtta somnade jag om igen och vaknade inte förrens vid tio-elva. Emelie hade redan stuckit då. Sen vaknade jag kvart i tol och sen tio över tolv. Och nu är jag uppe. Jag har jätteont i nacken, är snuvig. Ont i halsen, svårt att svälja. Sen mår jag illa också. Allting på en gång!? Jag vet inte vad jag ska göra idag, för jag orkar inte göra någonting alls! Vi får väl se..
-Tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback