Mycket buss idag

Idag kunde jag ha slutat vid elva, men eftersom ingen hade sagt til mig och några fler så trodde vi att vi hade hål till två. Vi åkte till mörby och täby centrum. Men när vi var tillbaka i skolan hämtade jag mina grejer och drog mig hemmåt. Där packade jag mina ringette saker och gick sedan ner till bussen igen för att åka hem till Bomans. Emelie hoppade på vid edbergsskolan. På 525:an mötte vi en av hennes kompisar som var väldigt rolig, haha dumbom! När jag kom in i dras hall var Ippe där och gav mig ett jätteglatt välkomnande :) Därefter satte jag mig och pluggade matte i en halvtimme, timme någonting? Sen var det mat :D Jättegod mat faktiskt ;D
Nu ska vi snart åka på träning, taggad :D
Det är så kallt här så jag längtar tills jag får bli varm och svettas!
-Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback