Madde goes klantig

När vi klev på bussen satt Simon i klassen där, han hade också hoppat över matten :P När vi klev av bussen och var påväg till skolan ringde lekens telefon. Hon svarade och då var det en petronella som hade hittat hennes väska på bussen. Den där petronella gav väskan till busschafören som skulle ge den till sl-center. Vi gick in och hade vår uppsatts om "fult och fint språk" det gick bra, men jag har ju alltid en sådan otur med rättning och konstiga lärare! Efter skolan åkte vi till täby c, där stod lekens pappa med hennes väska och allting var kvar! :) Vi gick bara runt och kollade på tråkiga affärer. Blev kär i en rosa bärbar data! :D<3 VILL HA! Men det vet jag att jag aldrig kommer få! Sen träffade vi sandra och satt och pratade med henne en stund, eller typ en timme. Vid halv sex gick vi till bussarna och mötte Elie, sen stod vi på busshållsplatsen och väntade på bussen i en kvart. Nu när jag kom hem står det en stor hund ch viftar på svansen i min hall. Det är Lotta som är hundvakt ikväll och imorgon bitti. Ikväll blir det grillad kyckling till middag! Gott! :D
-Tjenare!


Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

hejjjj!:)

2008-11-14 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback