Kyligt ute

Idag hade vi samhällskunska, bild och sen matteprov. Matte provet gick pissdåligt! :( Efter provet gick Leken och jag tillsammans med Simon till busshållsplatsen. Bussen var smockfulll när det kom. Bussen upp till mig hade precis gått, så vi gick från trädgårdsvägen. Hemma hos mig la vi in lite bilder, sen packade jag min väska till Leken, eftersom jag ska sova hos henne inatt! :) Innan vi skulle gå gick vi ner och kollade på massa gamla pälsar, haha va kul vi hade! xD "Vad är det här? -Röv?"  Sen tog vi en promenad hem till henne. Vi åt hennes specialmacka. Det blir spagetti och köttfärssås till middag ikväll. Smasken! :) Nu ska jag gå och vara social.

  -Bilder från bilden
-Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback