Julstämning

Idag vaknade jag upp vid åtta. Jag drog upp rullgardinen för att se om snön var kvar från igår... och det var den. Det var typ snöstorm ute. Jag tycker att det är roligt med snö, men jag har typ inga bra vinterkläder :P.
Leken och jag stod och väntade på bussen i 20 minuter, för den kom ju aldrig! :@
Skolan var tråkig och tröttsam, som vanligt. Lekens mamma var gullig och körde hem oss idag och när jag skulle gå in kom jag inte långt, för det var snö upp till knäna, omg! :P
  
Jag gick in och lämnade väskan och gick ut och skottade. När jag var klar kom Empan. Hennes pappa lämnade henne. Vi gick in och gjorde milkshake, jammiii! ;) Sen tittade vi på "The butterfly effect", så grymt bra! Men sorglig:/! Sen blev det wook till middag! :D

Efter middagen gick Emelie och jag ut och åkte pulka och lekte lite i snön :)
   

Nu ska vi gå och lägga oss
- Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback