Hela helgen förstörd

Igår hade gick min feber ner på dan till ingen alls. Så jag bestämde mig flr att komma och titta på träningen som stöd. Jag åkte till sollentuna vid två för att hämta upp Ida :) Maja, Agnes och Emelie kom på min buss och åkte en station med mig. Eller Maja klev av med mig för hon skulle också till norrviken/viby. Bussen var tio mintuer försenad! Usch! Det gillar vi inte!! Jag klev av vid norrviken och Maja fortsatte upp i viby. Jag gick till Idas skola och hämtade henne. Hon blev jätteglad när jag gjorde det! :D Sen gick vi hem. Emelie var redan hemma när vi kom. Vi tog lite mellis, sen satte jag mig vid tv:n med Emelie och Ida satte sig vid datan. Framåt fem började jag känna att febern kom tillbaka. Det var jättejobbigt. Också för att jag hade lovat Jimmy att jag skulle ta hand om flickorna. Kändes inte så bra att gå på is när man hade feber!? Sen kom iallafall pappa och hämtade mig och jag gick och la mig direkt när jag kom hem. Jag vaknade vid fem och gick upp på toaletten. Sen vaknade jag halv åtta och låg i sängen till åtta då jag gick upp och åt frukost. Te och rostade mackor. Sen gick jag och la mig och sov en och en halvtimme efter det kollade jag på tv och nu sitter jag här vid datan. Jag ska kolla på afv som börjar 11:50 och sen ska jag kolla på gossipgirl och Grey´s hela dagen. Ikväll har jag landslagsträning, men jag kommer inte kunna vara med på den eftersom jag hade feber imorse och jag vill inte få tillbaka den!! Undra om jag blir frisk till lördag eller åtminstone söndag då jag har match!! Jag måste vara med på landslagsträningarna för jag tror inte att jag är den som redan har en plats utan den han ska kolla extra på.. :/ Varöfr måste jag vara sjuk just nu!? varför just denna helg! :(

En bra sak är väl att jag inte har ont på samma sätt i halsen som förut och jag tror inte att jag har någon feber just nu. Ska gå ner och äta och dricka te nu! Jag MÅSTE bli frisk! :(
-Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback