Flickmatch

Såklart ville jag sluta, men jag ville inte gå till bussen! Det var storm ute och spöregnade. Jag råkade kliva i världens vattenpöl! Just typiskt! :/ Emelie hoppade iallafall på på edsbergsskolan och vi åkte till strandvägen och tog 525 därifrån. Väl hemma tog vi lite mat att äta. Klockan var ju ändå halv fem och jag skulle åka halv sex, så jag passade på att äta då. Vid halv sex åkte jag, Ida, Helie och Pekka och hämtade upp Molin och sen åkte vi mot husby ishall. Det var flickmatch och Ida skulle spela sin andra match. Matchen slutade bättre än vad jag trodde, eftersom vi bara hade en avbytare. Det blev 1-7 till järna. Och Elin hon är den skönaste personen jag vet. Började gråta av skratt två gånger!! Först sa hon något om järnas järnor :P Sen när hon hade fått tagit ett centerbyte och kom in i båset sa hon "Det är jobbigt att vara center, man måste bara åka fram och tillbaka hela tiden!!" Älskar den ungen, Elinpelin! :')
Dagens spelare blev #1 Sara Klint! (Inte jag som valde denna gång)
När jag kom hem från ishallen, vilket tog jättelång tid har jag suttit och pluggat och nu ska jag nog gå och lägga mig :)
(Bilder från matchen kommer)
-Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback