En snöig dag

Idag började Emelie skolan senare än mig, men hon gick ändå upp och åt frukost med mig, gulligt av henne :) Leken gick hem efter första lektionen för hon mådde lite illa. Det var faktiskt en ganska rolig dag i skolan för omväxlings skull! :P Vi hade ingen studieteknik för det kom ingen lärare, så alla gick! :P Efter skolan åkte jag hem till Emelie, jag gick från sollentuna kyrkan för jag orkade inte vänta på den andra bussen. Jag var hemma hos dem en stund, sen gick jag och mötte Emelie. När vi kom hem stod maten framdukad. :) Efter middagen åkte vi på träning. Jag var taggad på träning, innan alla började klaga. Det är jobbigt, jag orkar inte och bla, bla, bla! :@ Varför fick jag uppgiften att sköta uppvärmning!? Efter det gick allt fel, mitt skydd gick sönde, det var jobbiga uppgifter på träningen och sist men inte minst småbarn!! Träningen slutade iallafall bra och jag var på bra humör. :)
Pappa körde hem Emelie, mig och Maja, för han var ändå påväg ditåt och de andra hade möte.
Ikväll ska jag sova hos Emelie. :)
-Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback