EN del av helgen

Igår hade vi julmys hemma hos Lotta. det var jättemysigt:) Om ni vill se bilder så har Madde många bilder, som jag har tagit med hennes kamera. På eftermiddagen vid fyra åkte jag och Jimmy iväg på träning. Vi kom tillbaka till halv sju någonting. Det blev kyckling och ris till middag :) Mmm! efter middagen fikade vi sen ringde en klasskompis och frågade om jag ville komma hem till henne. Jag tog med mig Madde och vi hade en suuperolig kväll :D Vi gick hem så att vi var hemma vid två ungefär. det blev en massa trubbel i telefonen och jag var förbannad! Menmen, går inte att ändra på henne!!

Idag vaknade vi vid halv elva och var tvungna att gå upp och handla lite våfflor, sylt och sådant. Jimmy kom och hämtade oss straxt efter elva och vi åkte till Lotta och käkade brunch. Efter brunchen åkte Jimmy. han skulle till Salem p.g.a en flick match. Lotta, Madde och jag tittade på Mirrors. det var bra, men jag har ju sett den förut ;) Hatar slutet bara! Efter filmen kom pappa och hämtade Madde och mig. Vi släpte av madde på sollentuna och han fortsatte och skjutade mig till ishallen. Först var det rigetteskola, sen var det Anna, Sofia och jag som hade lite träning. Alla andra var sjuka och vissa hade haft match. jag körde landslagstestet, men jag vet inte om det gick bra eller inte :/ Sen duschade jag efter träningen och sen kom pappa och hämtade mig. Hemma lekte jag lite med Alex, sen åt vi mat och då åkte Alex hem. Efter maten tittade jag lite på tv.
Nu ska jag fortsätta att kolla på "Hål i väggen" sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på "Wallander - Blodsband"
-Godenatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback