Madde helg

Igår hann jag inte blogga, eller jag kunde inte. För att jag sov hos min syssling Madde och hennes internet funkar inte än.
Hon flyttade nämligen nyss in, för två veckor sen ungefär. Men i förrgår hade jag och kompisarna superduperkul
på ett jätteroligt ställe! Igår hjälpte jag Madde att bygga upp hennes nya soffa (likadan som min :P)
Sen käkade Jimmy, pappa och jag jättegod mat hemma hos dem, med efterrätt til;) Direkt efter var det bara att springa
 till tv:n för att titta på fotbollen, Men Sverige förlorade!!! Inte kul, inte kul! I pausen åkte Madde och jag
hem till mig, för att hämta mina sovgrejer och köpa lite godis, sen fixade vi hennes rum, det blev riktigt fint :)
 Jag fick premiärsova i hennes säng, det är najs! ;) På kvällen koplade vi in min data till hennes tv, tyvärr funkade
 inte ljudet från hennes tv, så vi fick lyssna från min datan. Det var inte världens bästa ljud, men det funkade;)
Efter filmen, som heter Fools Gold (den var föresten bra, den borde ni se) gick vi och la oss. :)  Hennes bäddsoffa
var skön :)

Lotta väckte oss vid tio, då var det bara att pallra sig upp ur sängen till matbordet. Efter frukosten gick vi först en promenad till havet, sen gick vi till rönningby, det var mysigt. Vi åt våfflor och gick en genväg hem. Vi hann bara packa väskorna, för vi skulle hem till mig. Jag tog moppen, det var roligt. Bara en snubbe som körde så jävla långsamt, stannade vid ett gupp och körde jättelångsamt hela tiden! :P Nu sitter jag och Madde vid varsin dator och snackar med folk, mycket trevligt! ;)
-Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback