en varm dag

Jag gick upp vid halv åtta, för att hämta grejerna som pappa kom med, sen gick jag och la mig i en halvtimme till, vid åtta gick jag upp och klädde på mig, åt och sminkade mig. Jag och Hannah gick till bussen vid tio i och bussen gick fem i, men som tur var så hann vi med den! ;) Jag kom bara lite försent till matten, där fick vi cola och godis, mumma!! Min klass fick gå lite tidigare, för vi skulle nämligen in i stockholm ocg åka båt och titta på djurgården. Det var jättemysigt att vara inne med klassen, riktigt mysigt! :) Mer än hälften av klassen åkte till grönan efteråt, men jag orkade inte, det kostar mycket, jag ska på student och grönan är inte ens roligt längre :P Men nu är jag hemma, det är skönt :) Ska snart oacka lite, för jag ska ut med Bomans båt i helgen, fast utan Empan och Hannah. Det blir Helie, Pekka, Ida, Ippe och jag. Myspys :) Ikväll, efter studenten ska jag sova hos ippe, det ska bli kul! :) Hon ska ringa mig snart, när hon har slutat ;) Nu ska jag fixa lite med musik tror jag ;)
-Byebye!

Kommentarer
Kommenterat av: anna

haha nej jag gjorde den för en vecka sen, förra fredagen så inte riktigt en vecka än, men men så läänge man tejpar den så går det ju bra bara man inte steker ryggen i solen :)


Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback