Det är mycket man vill

Igår hade jag träning, vi paddlade och hade det jättetrevligt! :) det enda var att jag hatar att paddla! :P
   

Sen fick Empan och jag skjuts av Ippe till malla, där tog vi bussen till rinkeby norra, där pappa hämtade oss, för bussen gick en halvtimme senare. Empan och jag töntade oss igår, vi hade fett kul! Har aldrig skrattat så mycket med henne förut! :P Vi gjorde en koja i garaget, som vi sen sov i! :)

Vi tittade på två avsnitt av gossip girl, vi såg klart på hela box ett igår! Jag vill bara se mermermer! :D Jaa, och nu såg jag att man kan ladda ner episode 14-18! Yes!! dem ska vi se nu, istället för narnia, som vi har laddat ner.. :P

Egentligen skulle Empan och jag åkt och badat, men jag vill bara bada om det regnar, för det är roligast då! :) Jag måste fixa balbilder och massa bilder till den här datan, men jag orkar aldrig. Få se om jag gör det lite snabt nu bara : ) Skriver mer sen, lägge in massa bilder sen också! ;)
-Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback