kvällsdopp

Igår kväll var vi och tog ett kvällsdopp, det var jättekallt! :P Men det var ändå ganska kul;)
nu på morgonen har ems och jag ätit frukost, sen skulle vi träna innan vi badade i badkaret och tvättade håret. Men hon orkade inte, vilket inte förvånar mig! Så jag tränade själv. Jag gjorde 50 upphopp(fast jag fick ont i knät efter 30, men körde på) 50 situpps, 50 armhövningar och 50 rygglyft. Det kändes verkligen att jag var jätteotränad :/ Inte bra, för det är ju Prag om typ två veckor! :/ Undra hur det kommer gå liksom..!? Men jag ska träna varenda dag nu. (förutom när jag är nere i gbg :P) jag ska ut och springa ikväll, jag tror jag ska springa 5 km, men förra gången jag sprang det bkev jag jättetrött. Så jag ska nog börja lite lugnare! :p Nu ska jag kolla bussen hem.
-Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback