It has started again


Kom precis hem från ringettematchen. Vi vann med 8-7 och jag gjorde andra målet :D det var jättekul att komma på isen igen:D Längtar verkligen till Prag. Ikväll ska Hannah och Emelie sova hos mig, för hemma hos dem är det fullt av finnar för de hann inte ta båten tillbaka idag eftersom vi spelade match då, de ska ta den tidiga båten imorgon. Emelie är här och har duschat, men Hannah kommer snart för det första fick hon inte plats i bilen, sen så var hon tvungen att hämta lite grejer hemma. :P

 
Juste idag när Madde skulle laga mat åt mig så brände hon den åt mig! Asså, den människan kan inte laga mat :P

-Hajhaj!

Kommentarer
Kommenterat av: mady

haha jag är ju bra på att laga mat ju :)

2008-08-01 @ 18:09:42

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback