finfint

Nu har jag varit på en liten semester. Först var jag hemma hos Lisa i några dagar, det var jättetrevligt :) Sen åkte jag till farfar och sov där en natt, därefter åkte jag till en annan kompis från Malta, hon bor i skåne, som min farfar :) När jag kom till henne skulle vi tillbaka till stationen efter två timmar för att hämta ännu en kompis från Malta. Vi tittade på film och kelade med hennes kattungar och sånt. Tidigt på morgonen var jag tvungen att stcikca för vi skulle nämligen hem igen! JIPPI. :) Vi stannade en stund i Jönköping hos Stefans kompisar, sen bar det av hemmåt ;) Väl hemma möttes vi av Madde och Lotta. Det var verkligen mycket Madde och jag behövde prata om! :P Sen åkte jag hem till dem för att titta på deras kattunge! Tessie, sötaste katten asså! :)<3
Nu sitter jag och väntar på att Helie ska hämta mig.
-Tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback