En helt normal dag

Imorse gick vi upp vid tolv. Vi gick över och handlade frukost och åt den när vi kom tillbaka. Sen gick vi ut och solade en timme ungefär. Sen körde jag Emelie till täbban och åkte sedan tilbaka och hämtade Hannah hemma. Vi gick först till Walléns och fixade in Emelie till frisören. Under tiden gick Hannah och jag till H&M och kollade. Efter en halvtimme gick vi tillbaka och Emelie var klar. Hon var inte nöjd alls! Haha, men det var verkligen nödvändigt!! Hennes toppar var jätte slitna! Sen gick vi till Intersport och där köpte Hannah efter par solglasögon och Hannah och jag köpte intersporttofflor för 40kr st, vi tjänade 10 kr på att köpa två! :P haha ;)

Sen åkte vi hem och käkade nudlar, nu småpackar jag och Hannah och Emelie kollar på "hot chick" Skriver mer senare för nu ska jag också kolla :)
-Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback