En efterlängtad dag

Idag vaknade jag upp vid elva och ringde min älsklings vän Emelie<3 VI hade nämligen bestämt dagen innan att vi skulle träffas idag. Pappa skjutsade mig till roslagsnäsby, därifrån tog jag bussen till Rimbo station. Snacka om att jag blev glad att se henne igen efter en månads tid! :D Vi träffade på hennes kompisar en stund. Sen gick vi hem och käkade pizza och tittade på film. (tjockisar som vi är!) Sen gick vi och badade med hennes kompisar, fast det var bara vi som badade i det iskalla vattnet! :P Sen drog alla och vi gick hem och såg klart filmen, som var "raise your voice" Den var jättebra och sorglig. :P Efter det drog vi till Adde och träffade alla igen. VI tittade på slutet av American Pie "beta house"
Nu sitter vi bara här vi datan och gör ingenting, vet inte vad vi ska hitta på senare, kanske ta ett dopp ikväll. :)
-See yah, from now on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback