Bomans

Igår fick jag skjuts av Ippe hem till Bomans, där gjorde vi inget specielt. Emelie och jag gick till torparängen och hade inte så jättekuil, sen gick vi och mötte Agnes vid norrviken st. Vi gick tillbaka till torparängen och pratade lite, sen gick vi hem till Bomans. Jag tog moppen och åkte till Statiol för att köpa chips och läsk. När jag kom tillbaka skulle Agnes hem och vi följde henne, bussen kom och vi gick hem igen. Väl hemma tittade vi lite på tv, sen lade vi oss. Hannah kom hem  vid ett och vi satt och pratade med henne en stund, det var jätteroligt!!!^ :D

Nu på morgonen gick jag upp och Emelie var borta, jag vaknade inte när hon gick upp och hon brukar vara den som går upp senast av alla! :P Hon sat och tittade på tv. Alla åt frukost tillsamans, eller inte Emelie för hon satt i vardagsrummet. :P Pappa ska snart komma och hämta mig för jag måste hem och packa backen innan matchen. Sen ska jag ligga och sola lite ;)
-Tjosvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback