Nu börjas det igen

Ojoj, här har det stått stilla länge! Men vad ska man skriva om när man är sjuk och är hemma och tittar på film varje dag? Nu i helgen har jag varit lite med Madde, tittat på film, ätit brunch och shoppat lite:/

Jag är jättestressad! Jag har köpt fyra "halva" juklappar! :O Jag kommer aldrig hinna eftersom jag inte ens vet vad jag ska köpa till alla? :/ Några tips om vad man kan köpa till kompisar i 16års åldern? :/ Jag har ignen aning faktiskt!
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på madagaskar två! :D .. Blir det inte det så tittar jag klart på wallander, måste sova tidigt ikväll för jag ska upp vid ått imorn och duscha innan skolan! :/

Föresten är jag inte frisk alls. Jag är fortfarande sjuk och mycket har gått ner i halsen, men jag måste ju gå till skolan sista vecka! Vi får se hur jag mår imorgon efter skolan.
-Byebyebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback