Sjuk

Igår på uppvärmningen sa jag åt Jimmy att jag skulle bli sjuk, tror ni inte att jag inte blev det också!?  Jag vaknade klockan tre inatt av att jag hade kramp i nacken. Det gjorde ont från halsmandeln upp i huvudet. Min kropp skakade och jag kunde inte somna om. Jag gick upp på toaletten och drack lite vatten, men kunde fortfarande inte somna. jag vaknade någon timma senare och förstod då att jag hade somnat. Jag gick ner och tog en tablett sen tog jag min soffkudde som huvudkudde. det blev mycket bättre då. Jag vaknade när mitt alarm ringde vid nio, jag orkade inte gå upp utan sov vidare till tio. Jag ska inte gå till skolan idag, det är ändå ingen speciell lektion jag missar sen kan jag inte gå till skolan såhär.
-Tjena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback