Mycket mat för pengarna

Idag hade vi vanlig skoldag. Alla lektioner var som vanligt, bara lite mindre arbete. På Svenskan läste vi en text högt och sen fick vi gå, skönt! :) Så jag slutade typ halv två. Efter det tvingade Leken med mig till täby c, hon skulle nämligen vänta på suss där. Vi gick til donken och käkade glass, eller vi och vi.. jag åt hennes också  :$ Hon ville inte ha den och man kan ju inte slänga köpt galss! Aldrig! :P Sen mötte vi Suss, jag följde med dem för att handla tills imorn. Det var jätteroligt, de är så lustiga de där två! :P Maten gick på 700 ungefär, sen annat för en hundring till. Ojoj vad mycket mat och sådant det blev! :P Sju påsar totalt tror jag det blev. Suss och Leken tog 614 hem till Suss, jag väntade på 616 hem till mig :) Väl hemma städade jag mitt rum lite och nu sitter jag här i mjukiskläder och väntar på att Leken ska messa och komma hit och käka. Hoppas hon sover här också!

Lite bilder från skolan idag:

   



Föresten så messade hon mig nyss och sa att de hade glömt en påse på bussen! Klantigt, klantigt!!
-Tjosan!

Kommentarer
Kommenterat av: ippe

Va fin du e i lugg snutt! puss

2008-12-20 @ 15:18:59

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback