Mellandagsrea

Idag skulle jag och leken varit i centrum klockan tio, när det öppnade. Såklart somnade vi vidare till elva och kom inte till centrum förrens vid halv ett ungefär. Det var itne mycket som shoppades, endast två par trosor för min del. Det blev en kuvertväska för Leken. Vi mötte 40 st som vi "kände" idag, en av dem var Bojana som vi gick runt och shoppade med en timme. Det var mysigt :) Pappa hämtade mig och Leken vid tre och vi körde hem Leken och jag satte mig och spelade när jag kom hem! (a) hehe
Pappa, jag och Fille har ätit pannkakor och lite vårrullar. Nu ligger jag i sängen och kollar på "Are you smarter than a fifth grader?"
-Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback