Matchen idag

Idag hade vi samling kvart i fem. Vi hade match mot usk. De som inte var med var Ida eftersom att hon är sjuk. Jag var också sjuk, men spelade iaf. Vi skulle ha haft en annan målis med hon hade feber som jag hade haft under lördagsnatten, så det blev jag som fick stå i mål.

Jag följde inte med de andra ut och sprang eftersom jag var lite sjuk. Jag stod inne och tänjde lite. Natta var också inne och gjorde sina knäövningar.

Matchen började klockan sex och vi var åtta stycken. Jag som stod i mål, fem utespelare och två avbytare(en avbutare i sista eftersom Rebban ramlade och slog i huvudet och fick hjärnskakning eller något). Jag tycker det var en rolig match. Alla var jätteduktiga och kämpade! Det blev 3-9. Skottstatistiken var typ 19 till oss och 46 till dem typ, kommer inte riktigt ihåg. :P Jag tror att de hade en som blev utvisad i usk och från vårat lag blev det tr fyra ungefär.

Matchens lirare under matchen idag blev Anna :D Hon var jätteduktig och tog ringen från usk i försvarszon :) Bra jobbat!
-Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback