Julklappar

Igår var det då julafton! :D
Dagen började med att pappa väckte mig vid tio. Jag gick upp och duschade och gjorde mig iordning. Vid elva åkte vi och hämtade upp Jimmy och åkte hem till mormor och morfar. Där åt vi god mat och pratade. Jimmy och jag fick 1000:- var :D Vid två åkte vi hem, alla var redan där, Madde, Lotta, Stefan, Alex, Pukky och janne. Vi kollade på kalle och sen åt vi. Efter maten öppnade vi julklappar:D Jag fick, två armband, ett pressentkort på MQ(500:-), en trisslott (innehöll fyra st.), en lite spargris, nyckelknippa, usb-minne, pengar (200:-), ögonskugga, Björn Borg trosor, en mössa och sist men inte minst Guitar Hero World Tour! :D Madde, Jimmy och jag satt och spelade det hela kvällen! Sex och en halv timme!!! Madde och jag tuades om att spela trummor och Jimmy tränade på att spela gitarr. ;) Alla åkte hem vid halv ett och jag och Madde gick också och la oss då, fast vi somnade inte förrens vid halv tre. :P

Nu sitter jag vid datan och väntar på att Madde ska vakna. Hon ska åka hem till sin pappa idag och fira julafton. Snart blir det frulle;)=julmaten från igår.
-Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback