Julavslutning

Idag har vi haft julavslutning. Vi började vid tio i hem klassrummet, där fick vi lussebullar coh äppelmer. Vid halv elva gick vi och dansade i idrottshallen. Det var jätteroligt för vi var så många :) Jag dansade dock bara de tre första eftersom jag var sjuk när alla lärde sig de andra. Calle, Andreas och jag satte oss upp på läktaren och kollade på istället :P


Dagy dansar:

 
Efter dansen gick vi till aulan och kollade på massa framföranden, det var faktiskt bra! ;) Jag och Leken åkte till täby c efter det. Jag köpte pressent till Madde och strumpbyxor till ikväll! :D Vi mötte på en massa människor, roligt! :) Jag tog bussen hem vid halv två och när jag kom hem åt jag flingor. :D
Ska nu sitta vid datan en stund, sen ska jag baka tårtan tills ikväll!
-Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback