Julafton

Idag har jag varit med Leken. Vi har fixat Bomans och Ippes julklappar sen har vi städat och kollat på lite film, vi har också hunnit sova lite. Jag är jättetrött och och Lekens jävla skit data gjorde det inte bättre! Den ger inte tillbaka min skiva! Det gförstörde min kväll och tror ni inte att det blir värre när jag kom hem eller. Jo har man en pappa hemma så JA! Kan han inte bara sköta sitt eget!! Nej slut på detta, Jimmys julklapp är straxt klar (20 min) sen ska jag hoppa i säng och sovasovasova!!
-God jul!


Kommentarer
Kommenterat av: Julia

god jul :)

Kommenterat av: Josefin

Hejsan, fin blogg!

Svara gärna på min fråga i min blogg !



Ha en riktigt god jul :)

2008-12-23 @ 23:52:54
URL: http://missjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback