Jag är trött

Leken gick hem vid sex för att hon inte orkade vara med mig typ. :P Då ringde jag pappa och bråkade lite, men det löste sig och vi åt middag tillsammans när han kom hem :) Sen har jag väl bara sutit vid datan och surfat omkring. Juste, jag har faktiskt kollat på madagaskar i 45 minuter typ. Slutade kolla för att jag skulle kolla på pregnant man. Eftersom det var tillfälligt avbrott i tjugo minuter på femma förut så börjar mitt program tjugo över ungefär.

Leken lovade att ringa mig, men det gör hon ju aldrig! :P Nu ska jag dricka upp mitt iste sen ska jag gå och borsta tänderna för att sen första kolla på mitt program och sen min film, efter det kommer jag somna på en gång för jag är dödstrött just nu!
-Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback