Helgen

Nu har både lördagen och fredagen gått utan att jag har skrivit något! :p Jag kan väl börja med fredagen! :) Då hade Leken och Suss tjejmiddag hemma hos Suss. Det var jättemsigt! :) På kvällen åkte vi hem till en tjej i klassen i djursholm. Hon bodde vid vattnet och gud va fint det var! :D Ett slott med herrgård! Jag skulle ge allt för att bo där! :P Jag tog bussen hem med Simon och massa andra. Var hemma vid två ungefär och kom i sång vid tre.
Jag vaknade vid tolv på lördagen av att Helie ringde mig och sa att det inte var någon match. Vi hade inga avbytare. Trist men skönt :) Jag och pappa var faktiskt och julhandlade och nu är alla klara förutom till Janne tror jag, sen har jag ju en massa kvar! :P efter vi hade handlat åkte vi hem och jag slog in alla packeten, Maddes blev bäst! ;D Madde kom hem till mig vid sex och då körde pappa oss till husby ishall för att vi skulle åka skridskor. Det var jätteroligt, hihi! :D


När vi var hemma gjorde vi oss iordning för att vi trodde att vi skulle ut men det blev inte så så vi tog bort sminket och tog popcorn och julmust och satte oss framför datan och kollade på 90210 :D Vi somnade ungefär vid ett tror jag, men jag är inte säker! :P

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

hahaha snyggt madde

2008-12-30 @ 14:10:11
Kommenterat av: Alina

Ha en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback