Första skoladagen (på länge)

Idag var det första skoldagen efter en lång vecka då jag har varit sjuk. Det har nästan varit som ett lov för mig. :P Skolan var som vanligt. Det var faktiskt lite roligt att komma tillbaka. Leken och jag åkte till täby centrum efter skolan. Det blev inget köpt föruto en latte, en vanilj för mig och en vanlig för henne. Jag träffade min ellipelli precis innan jag jag skulle ta bussen, har typ inte träffat henne på jääätte länge! Har saknat henne jättemycket! :') Leken och jag tog bussen hem till mig, där testade vi en massa kläder tills imorgon och på fredag! TJEJMIDDAG :D Sen gick vi hem till Irme för att hämta min guldiga klänning. VI var tvungna att gå tillbaka till mig för att hämta "vålullarna" för att vi hade glömt dem och skulle ha dem till förrätt ;)

Nu är vi hemma hos Leken och hon testade den guldiga klänningen. Och ojoj den var liten! Hon fick knapt på den och när hon väl hade den på sig så fick hon världens push-up! :P Hon fick knapt av den sen! Hon fick ta av sig bh:n och jag fick hjälpa till att dra av den. Hon fick cellskräck när hon hade den på sig. "scoore" skrek hon när hon fick av den, vilken kämparglöd, eller inte! HAHA Nu ska jag klämma åp mig den, vi får väl se hur det går..:P
-Tjabbatjenahallå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback