Orka dem!

Idag har jag varit barnvakt åt söta Hugo:) Två timmar och det blev 100 kr.
Nu när jag kom hem för att äta så var Lotta här och fråga om jag skulle vara hemma imorn. Såklart jag inte är!? Tror hon alvarligt att jag ska vara hemma på kräftskiva när det är avskedningsfest för Ippe? Bara för att madde kommer, men henne träffar jag säkert dagen efter. Kanske!? :/ Annars får jag helt enkelt åka och komma hem i någorlunda tid:P Bara för att mailet skickades lite sent.. men visst ni kan ju träffa henne nästa år utan att såga hejdå, visst om det är det ni vill? Orka dem, de kan ha kräftskiva en annan dag ju, den går ju att flytta till lördagen! Men skit i dem bara! Jag kommer iaf! :D:D Ippeschnappi! :)
-Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback