Morgon

Idag vaknade jag vid tio. Jag orkade egentligen inte gå upp, men tvingade mig själv! Jag gick och åt frukost och tog en dusch sen skulle jag ta en powernap. När jag la mig i sängen så kom jag på att det var AFV, så jag satte på tv och kollad klart på hela och sen somnade jag. Jag hann knapp somna innan Pappa och Jimmy kom hem för att äta lunch. Jag gick upp och åt korv med dem. Sen gick jag ner och fixade ltie tvätt som jag tog med mig upp och ställde mig och strykte medan jag tittade på Grey´s anatomy. Vid halv två, när jag var klar fick jag ett sms från Irme att hon hade slutat och var påväg till mig. jag ringde henne och hon sa att hon skulle komma inom enn timme. :)
-Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback