Kvällen

Jag tog moppen till Emelie idag efter middagen. Jag lämnade min stora väska och sprang till bussen. Jag tog 250 och hoppade av vid sollentunavallen. Där stod Empan och Fabbe och väntade på mig. Vi gick hem till en deras kompis. Innan jag hade kommit ville jag gå igen. Säger inte vad som hände, men ja något hände.. Nu efter allt skäms jag bara, eller jag vet inte riktigt hur jag känner, men bra känns det inte iaf!! Jag gick iaf in en stund, men gick ut inom fem minuter igen. Stod ute och pratade med några, sen beslöt jag mig för att gå igen, onödigt att jag ens gick dit!? Jag gick runt i kvartereni en timme och försökte hitta till busshållsplatsen. ´Hade ingen batteriu på mobilen heller! När klockan gick jag förbi några, som jag inte ville gå förbi för jag var tvungen, jag hade ju gått alla andra vägar. De tvingade mig tillbaka till kompisen, även fast jag inte ville. En kompis till Emelie kom och räddade mig och sa vart hållplatsen låg! Jag kom dit kvart i och bussen gick tjugo över! När jag satt där trodde jag att jag skulle frysa ihäl! Bussen kom och jagh åkte hem, gick den långa vägen från hållplatsen till Bomans hus. Var där ungefär halv tolv. Då kollade jag på på ringette vm, som de hade på en dvd. Jag, Helie, Pekka och "tåmask" stod inne i datarummet och kollade på den typ en timme. Coolt, vill se den igen, fast då vill jag se hela inte spola igen halva. :P Pratade med Emelie i telefon, hon ville att jag skulle ringa henne. Hon frågade om jag kunde hämta henne, jag sa nej. För det första litar jag inte på att min moppe starta, sen är hon så "löjlig" när jag kör henne och sen så orkar jag inte helt enkel, för nu ska jag å och lägga mig.
-Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback