Första dagen

Idag var det som sagt första dagen i skolan. Helt okej;) Fast efter skolan gick jag och Madde till busshållsplatsen och då hade jag tappat mitt busskort på vägen! Klantigt, blev så himla arg på mig själv! Fick låna av Madde och sen köpte min kära pappa plusskort till mig, tack! :D Sen åkte Madde och jag en sväng till stan. Madde köpte en väska och hårspännen. Träffade på Johan och Hannes också, men de skulle vidare till donken och vi åkte hem igen. Men innan vi var hemma tog vi cykeln till en mack och pumpade Maddes cykeln. Det var punka på hennes bakre däck, men vi körde på den ändå ;P När vi kom hem till henne serverades vi med hamburgare! Smaskens! ;D

-Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback