Dagen

Idag började jag vid ett, bussen gick halv någoting. Madde och jag käkade nudlar innan vi stack;) Vi trodde att vi skulle ha två lektioner, svenska och matte. När vi kom dit så kom vår mentor och sa att vi inte hade någon matte, bara en lektion, naajs! ;) På svenskan hade vi bara prov, för att se vart vi låg, det gick bra ;) Sen åkte jag till Mörby, där köpte jag en väska och mötte Irme :) Vi åkte sen hem och käkade hemma hos mig. Pappa ringde mig coh frågade om jag hade köpt pressent till Fille, min brorsa. Det hade jag itne, så jag och Irme beslöt oss för att dra oss till täbban och möta upp pappa där;) Vi tittade på klockan och såg att den var 27, bussen gick 29. Vi sprang till bussen men vi såg den precis lämna hållplatsen, fan! :P Pappa körde endå den vägen, så han hämtade upp oss. Snällt! :) I täbban gick jag och Irme till h&m och kollade på sjalar, men hittade inte den "rätta" :P Vi traskade vidare till clasohlsson, för där satt pappa och väntade på oss. Vi kollade på hörlurar, men hittade inga bra :/ Till Fille köpte vi "walkitalki´s" XD Irmes pappa ringde och sa att han var i täbban så hon åkte hem med honom. Pappa och jag åkte tillbaka tillsammans, i bilden snackade vi om dyra vinterjackor, glad efter det samtalet ;) Får se vad det blir för någon i vinter då! :)
-Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback