Bussturer

Idag var jag först i skolan, där vi gjorde teambuilding. Sen åkte Mady, Madde och jag hem till madde för att äta och sen åkte vi in till stan, mady bytte sin väska, som var trasig, köpte ett par byxor och en kofta. Sen gick vi och käkade glass och äppelpaj på donken, sedan var det bara att sätta sig på tåget hem, där mötte vi Jonas, Jonas från min gamla klass. Han tog samma buss som oss och vi pratade om skolan. Han sa att han inte trivdes i sin klass, för det var BARA killar. Han hade valt någon data linje, så det är ju inte så konstigt!? :P Men ganska trist :/ Jag och Mady tog en liten omväg med bussen hem, orkade nämligen inte gå! :P Jag åkte hem till mig och Mady åkte hem till sig.
-Slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback