Bara ett byte!

Stämningen har inte alls blivit bra efter bytet. Jag kan ju säga att Ippe bytte lag från usk till shc, hon har inget emot dem och de har inget emot henne heller. Anna bytte ju lag från usk till shc och de pratar fortfarande med varandra, tror jag.. Nollan bytte ju från shc till usk, det blev lite segt i början men nu pratar de och allt! Men nu, nu är det ju fyra stycken spelare som har bytt från shc till Kista. Alla vet ju vilka de är. Nu är shc arga på oss? Jag har hört så mycket skitsnack, inte bara hört utan läst också! Men sånt man hör kan man inte lite på, alla kan väl viskleken? ordet eller meningen förändras från person till person. Därför måste man höra eller läsa det från personen.

Jag var tvungen att skriva det här inglägget för att jag känner mig dissad av många i shc. Det enda jag har gjort är att ha bytt lag, är det olagligt eller!? Jag har iof inte sagt varför jag bytte lag. Därför vill jag passa på att säga det nu. Det är sant att jag bytte lag för att min brorsa bytte lag, men det är inte den enda anledningen. Jag bytte för att alla mina bästa kompisar bytte lag. Tänkt om du gick i en klass och så bytte några dina bästa kompisar klass för att de blev mobbade, men inte du. Skulle du byta klass för att de bytte, eller skulle du vara kvar och låtsas som ingenting? De var ju dumma mot dina kompisar, men inte dig? Det är så jag känner i den här situationen. Jag gillar fortfarande alla i shc eller jag gillade dem innan prag. Jag kände att det det var jag som var tvungen att gå fram och säga hej och det var stelt mellan oss hela tiden. Vi har ju känt varandra i 9 år och om det är så stelt mellan oss för att jag bytte lag så är det något fel!? Jag ville ju fortsätta vara med shc:arna även fast de snackades massa skit om familjen, kompisarna och sådant. Men det verkar ju inte som om någon vill prata med mig längre?

Kan ni bara säga vad jag har gjort för fel? Varför vill ni inte vara kompis med mig längre? Ville ni bara ha mig som en lagkamrat eller? Som jag såg det var det inte så.. Man måste tänka på hur man behandlar personer, personer som man har en chans att få tillbaka.

Det här är iallafall så jag känner. Någon som har något att tillägga?
-Jess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad Heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Vad heter din blogg?:

Vad vill du skriva?:

Trackback